Metro-lehti tarjoaa - ole hyvä!

Metro

Urbaani, nopea, nuorekas ja kansainvälinen lehti aamun lukuhetkeen. Tärkeimmät uutiset pääkaupunkiseudulta, Suomesta ja ulkomailta.

265 000 lukijaa päivittäin ja 493 000 eri lukijaa viikossa (TNS Atlas 2013, 15-69-vuotiaat).

Jakelu kohdistettu tavoittamaan aktiiviset kaupunkilaiset. Lukijoista 65% on 15-49-vuotiaita.

Jakelu kattaa joukkoliikenteen lisäksi käsijakelun pääkaupunkiseudun hot spoteilla, kauppakeskukset, työpaikat, oppilaitokset, ravintolat, kahvilat ja liikenneterminaalit.

Metrossa julkaistu mainos huomataan: keskimääräinen huomioarvo on 69 % (vrt. kaikki suomalaiset sanomalehdet 57 %, lähde RAM Panel 2008-2013).

Metron käsijakelijat, promoottorit ja lehden jakelutie ovat myös markkinoijan hyödynnettävissä.

Metron voi lukea näköislehtenä verkossa täällä